hellu ♥




Välkommna till min nya blogg ;)


I denna bloggen kommer ni kunna följa mig i jakten på den perfekta pojkvännen

Visst, detta låter kanske en aning skumt och ni tänker säkert att detta måste vara en riktigt desperat brud.. Men så är inte fallet, absolut inte! Jag vet att jag skulle lätt kunna få en kille, (nästan vilken jag vill faktiskt)  men nu nöjer jag ju inte mig med första bästa ;)

Ser detta lite som en kul grej också, då jag var väldigt uttråkad när jag skapade bloggen, samt aldrig haft en blogg och tänkte att det skulle vara kul.. Dock vill jag inte bara ha en tråkig vardagsblogg där jag bara skriver om vad jag gör om dagarna, som alla andra..

Men, bara för att jag ser det som en kul grej betyder det inte att jag är seriös också. ;)


Nåväl, grejen med detta är ju lite att ni killar som ser detta, eller kanske ni tjejer har nån killkompis som söker flickvän, ska kontakta mig, antingen genom en kommentar med er msn  eller om ni mejlar mig på en speciell msn som kommer läggas ut.. :)  


Bloggen kommer att uppdateras varje dag, ni kommer få läsa inlägg om mig, om vad jag söker, vilka framsteg jag gör i jakten o.s.v. Följ gärna!

Kanske kommer en roligare design snart, min första blogg som sagt så jag är inte så hajj på det där.

och just det, bli inte rädda för mig killar, självklart vill jag inte bara kasta mig in i ett förhållande, man kan ju 'dejta' lite först, däremot vill jag att ni ska vara seriösa och sugna på förhållande och inte bara ett strul..

, följ mig gärna i jakten på en pojkvän, kaske är det dig jag söker? ;)



Puss på er


....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0