Vad jag söker..

Egentligen har jag inte så många krav direkt utan är öppen för det mesta, hehe.

Men du får gärna vara ;


- Lång,  åtminstone längre än 1.75. Vill ha en kille som är längre än vad jag är, och långa killar är mums

- Lagom, nu syftar jag på kroppstorleken.. Vill helst ha en kille som inte är för smal eller för tjock.. Väger ni över 150 kg går ni bort, tyvärr. ;) Ni behöver dock inte vara vältränade..

- Minst 18, jag gillar äldre killar, vill ha en man, inte en liten pojke.. Men bara ni är 18 så är det lugnt, inte yngre än mig liksom.. Och inte heller för mycket äldre, sätter nog en gräns vid, hm 26 kanske ?

- Snäll

- Humor, vi ska kunna skratta och ha kul tillsammans så ingen torrboll..

- Social

- Seriös,
 viktigt!!



Ja, hinner inte skriva så mycket mer just nu.
Men kom igen, känner ni nån trevlig singelkille som vill ha ett förhållande? Eller kanske ni själva?
Jag bits inte.. oftast.

;)


....

 


Kommentarer
Postat av: amanda

hej, vad gör du ? :)

2009-09-26 @ 11:17:57
URL: http://piinkladies.blogg.se/
Postat av: HANNA - TÄVLING PÅGÅR I BLOGGEN!

Tävla om ett par örhängen från Gina Tricot på www.hannamalmsten.blogg.se! :D

2009-09-26 @ 13:59:29
URL: http://hannamalmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0